2009-12-28
 20:20:01

Totalt koas...

Idag har bara varit en dag av total koas och jag är helt slut i huvudet och haft lite sammandragningar nu på kvällen..
Vi har varit hos Magnus bror med familj och hälsat på men hundarna funkar inte ihop deras hane springer efter Wilma HELA och ska slicka och lukta och han pipper konstant.. Så efter några timmar bestämde vi oss för att åka hem för alla var helt slut..


Funderar starkt på om jag ska chansa att gå på bio i morgon och se avator.. Jag har ju en liten förkärlek för fantasifilmer,men säg dte inte till någon ;)


charlotte

Tack :) Oh den avatar verkar bra! Såg trailern till den idag. Vad händer i morgon då? Kram



PUBLICERAT: 2009-12-29, 00:32:31 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
KossanMuu

Jag är också sugen på att gå på bio, ska nog gå en dag de närmsta dagarna. Lika bra att passa på, lär ju dröja innan man kommer iväg nästa gång :-D



Sånt är väl typiskt när man har köpt nåt till fullpris som man inte hunnit använda innan de rear ut dem! Har du hittat nåt annat kul på rean?



PUBLICERAT: 2009-12-29, 10:46:13 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Charlotte - Gravid

Ja dom verkarta tid på sig, vi tänkte fixa allt när vi fick moderskapsintyget men blev inte så och det ångrar man nu.



Jag frågade henne när vi gjorde bm om hon kunde se könet och hon trodde det var en flicka, och i tycker det känns som det är en flicka så vi får väl se :)



Okej. Men det är ju skönt att inte ha förvärkar varje dag iaf, en kompis till mig hade jätte kraftiga förvärkar dom sista 2 månaderna, varje dag. Så det är jag glad för att ha sluppit än så länge :)

Kram



PUBLICERAT: 2009-12-29, 11:36:12 | URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Sofie

Sv.

Vit en gång i tiden var det ja :P

..det var av den anledningen jag egentligen ville ha en svart :)

Men nu älskar jag min rosa såklart :)



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-29, 19:52:49 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: