2009-12-08
 11:54:48

Tomt...

Åkte in med Wilma till djursjukhuset och de röntga henne, tog blodprover och kände och klämde..
De hittade inget på röntgen men de fick inte reda på blodprovssvarerna fören idag så de ville behålla henne över natten för att ge henne dropp,smärtstillande och antibiotika..
Wilma ville inte alls stanna utan försökte gömma sig för veterinären hela tiden och tårarna bara forsa ner för mina kinder. Det bästa för Wilma var ju att stanna kvar över natten..
Ska ringa dit kl 1 för se om hon får komma hem idag och var blodsvaren visa.

Det känns verkligen otroligt tomt här hemma utan henne, ingen som ligger nere vid fötterna och gosar och ingen hund att gå ut med på morgonen.. Jag hoppas verkligen att hon får komma hem idag.


Har precis kommit hem efter ett besök hos BM och allt var bra. Sf måttet hade vuxit 4 cm sen sist så det ligger på 32 cm nu och hjärtat var 140 slag.. Hon hade även vänt på sig så nu ligger hon med huvudet neråt.

Bm sa att om mina mensvärks likande smärtor kommer tätt eller blir så starka att jag får problem med andningen så måste jag ringa förlossningen.. 


Sofie

Jag känner ibland att det typ tickar.. långt ner och långt in i magen..

Vet inte om det kan va hicka.. :)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 13:43:06 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Sofie

Usch, hoppas att det inte är något allvarligt med Wilma :(



PUBLICERAT: 2009-12-08, 13:44:10 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: