2009-12-21
 16:02:37

Ta sig en tur..

Inatt har jag verkligen sovit som en prinsessa de ända ggr jag vaknat är för att springa på toa men det gör man i sömnen nu mera.

Surfa runt på lindex hemsida man borde nog ta sig en tur till där snart var så mkt sött







Hitta även en bild på det mamma köpte där i förra i veckan



KossanMuu

Haha det är alltid så, man inser inte hur bra man har det! Precis som i början när man klagade över att man inte hade nån mage, sen när den kom önskar man att man hade njutit mer av den lilla kulan ;-)



Vilka söta kläder! Jag vill helst vara duktig och inte tvinga in mitt barn i en könsroll redan från födseln men det är svårt att stå emot alla bedårande flickkläder som finns! Speciellt eftersom jag är så "tjejig" själv. Får väl köpa en blå klänning så kanske det känns lite bättre ;)



PUBLICERAT: 2009-12-21, 22:49:08 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
charlotte

Söta kläder! :D Okej jo jeansen är inte super snygga. haha min rumpa ser lite fyrkantig ut i dom :O usha, men det är endå skönt att ha ett par jeans nu när det är så kaaallt. Jul om 2 dagar, galet :) Vad ska du göra då? kram



PUBLICERAT: 2009-12-22, 23:00:25 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: