2009-12-06
 12:11:54

Söndag

Blev inte något bloggande eftersom jag jobba från 10-22 så efter jobbet gick jag direkt hem och la mig..
Syster är här nu och vi precis ätit en riktigt onyttig men väldigt god frukost så nu ligger vi på soffan och jäser för fullt..
Hade inte tänkt att göra något spec idag innan jobbet utan jag ligger alldeles perfekt här i soffan.

Har blivit kallad till cellprovtagning  i morgon men har inte fått tag i min barnmorska så jag tänker inte gå dit, kommer fler tillfällen......


KossanMuu

Jag hade också tid till cellprov nu i dagarna men ska boka nytt istället nån gång nästa år efter födseln. Usch jobbigt med illamående, men har läst att det inte är allt för ovanligt i slutet av graviditeten.

Fick tyvärr inte se så mycket på UL för läkaren hade laptopen precis bredvid mitt huvud. Men skönt att veta att allt såg bra ut i alla fall :-)

Jag ska på mitt tillväxt ul den 23:e december, en liten extra julklapp :-D

Vilka fina namn! Jag vill själv att vår lilla ska heta stina men sambon håller fast vid att det är ett tantnamn tyvärr :P



PUBLICERAT: 2009-12-06, 12:58:41 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
charlotte

Åh vad roligt en liten flicka! :D Ja man kan ju ha fel, jag kanske också väntar en flicka. Har ni tänkt på namn o så än? Om jag får en pojke blir det en Elias om flicka blir det en Jocelyn



PUBLICERAT: 2009-12-06, 16:10:32 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: