2009-12-20
 13:38:44

Snö , snö , snö och snö..

 Vilken natt har vaknat varannan timme av kramp i benen och halsbrännan från helvetet..
Så halva natten har jag sprungit runt i lght som en riktig idiot allt för att få bort krampen. Jag som sa  häromveckan till min mamma att vara gravid är ju en dans på rosor , hon skratta bara och sa att jag har det jobbigaste framför mig.. Så det har jag fått äta upp nu, de sista två veckorna har jag verjkligen känt att jag är gravid.


Skit vad snöar ute och hunden bara älskar det vi var ute me runda precis och hon sprang runt som tok i snön..







Nu ska vi ta en runda till burlövscenter sen blir det glöggfika hos magnus syster i S Sandby


Göransson

Hej Göransson från minbebis här!



Tråkigt med alla kramper du har fått. Hoppas det inte blir värre nu bara.



Vilken underbara bilder på din hund :)

Min lilla Ines älskar också snö och vill bara gå ut hela tiden.

Men snart åker jag och hon till min mamma på landet. Och då kan hon springa lös hela dagarna och bara leka och mysa i snö. Vist blir man varm i hjärtat när de har så kul i snön?



Måst önska en God jul och gått nytt år också.

Så hoppas jag att det blir en fika efter nyår.

Kram



PUBLICERAT: 2009-12-20, 13:56:05 | URL: http://modersinstinkter.blogspot.com/
Sofie

Hundar som leker i snön är för härligt :) Ja, vår hund älskar också snö.



Usch, halsbränna hoppas jag att jag slipper :/

Kramp i vaden har jag me, ibland gör det så jäkla ont och vill inte släppa så att man måste resa sig upp.. jobbigt.. och så är man alldeles öm i benet på morgonen..



Hoppas du sover bättre i natt!

Kram



PUBLICERAT: 2009-12-20, 22:28:16 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: