2009-12-11
 01:00:49

Kan inte sova.

Ligger här i sängen med min älskling och kan inte somna, lillan håller mig vaken samt ömande revben och dunkande brödt.. Hunden och Magnus sover gott medans hjärtat bökar runt som en galning därinne, hela magen rör sig hit och dit och det ser ut dom det lever en alien inne i min kropp..  

Blev så sjukt sugen på pannkakor innan så kl 23 stället sig magnus och jag och lagar pannkakor sjuk gott..

I morgon har jag sem, skulle egentligen åkt till gbg men det blev aldrig av så i helgen blir det en riktigt slapphelg då både jag och vovven måste ta det lugnt.. Hur ska jag klara av att ta det lugnt i ca 55 dagar till?!


Tina S

Snäll pojke som stälelr sig o lagar mat till dig så sent :P HEhe



PUBLICERAT: 2009-12-11, 09:37:27 | URL: http://onodiginfo.blogg.se/
charlotte

Åh pankakor! :D åh nu blev jag sugen. Vad mysigt jag längtar tills jag kan börja inreda o ha mig. Men än sålänge kan jag inte det. Jag bor i en liten liten etta och killen bor hemma, så vi är rätt stressade över att få ihop det nu innan bebisen kommer.



PUBLICERAT: 2009-12-11, 10:51:14 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: