2009-12-12
 14:37:02

IKEA

Igår blev jag riktigt sugen på Ikea korv så vid femtiden åkte vi ut till svågertorp för att äta korv och ta en snabb runda där inne , vi var tvugna att handla något så vi kunde ta ut pengar så det blev en handduk me luva till den lilla..


Min BM ringde mig igår för att höra hur det varit med värkarna sen i tisdags när jag var där senast och hon sa att jag skulle ringa in till KK om de blev starkare eller kom oftare.

Idag känns det mkt bättre hade rätt ont i morse men varit lugnt nu i flera timmar och har tillochmed kunnat gå en lång runda med hunden i vaggande takt, så ser in en mega anka på stan så är det jag..

Så resten av dagen är det vila som gäller


Sofie

Det var i Malmö det snöade.. men det blev inte mer än några fina flingor som dalade ner.. Synd, hade varit mysigt med lite snö :)



Vattenjympan var jättebra :) Man kunde verkligen ta i och det kändes skönt i kroppen.



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-12, 17:12:28 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Kimse

Hej vännen, låter som om man får en hel del krämpor i slutet ;) Jag är sjukskriven till jul om du är sugen på att ses, bor ju gångavstånd till dig! Kram


charlotte

Haha "mega anka" va söt du är :D! Hur mår du idag? Ja vi hoppas på att ha allt fixat innan bebisen kommer hoppas hoppas att det blir så :)



PUBLICERAT: 2009-12-13, 00:13:40 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: