2009-12-31
 10:52:50

Gott nyår ...

Usch hade en riktigt hemsk dröm inatt, drömde många mardrömmar i början av graven men nu var de länge sedan.
Drömde att jag börja störtblöda och att hon var borta när jag skulle föda henne, jag hade aldrig varit gravid allt var på låtsas och det var min syster som egentligen hade varit gravid.
Men senasre i drömmen var jag ändå gravid och jag tog ut henne själv genom kejsarsnitt och åkte till min mormor och fika, med bebisen under armen när jag körde..

Idag är det nyår och det ska firas ut i Bara hos Kenny och Sandra med hundar och barn, ska åka ut med Wilma till hundrastplasten precis innan så hon får springa av sig ordentligt så hon sover mesta av kvällen för tre hundar kan betyda koas haha..





Ett riktigt gott nytt år till er alla önskar mig och lilla L-L i magen..


Kolla igenom gamla bilder från i våras..
Mina armar har fördubblats och för att inte tala om benen som snarare är två stockar och mina lovehandles, men det kommer något galet underbart ur det hela och allt får gärna tredubblas bara vårt lilla hjärta mår bra därinne ..


Sofie

Gott Nytt År!



Jag har också börjat få tillbaks de där drömmarna igen.. :P



Kramar



PUBLICERAT: 2009-12-31, 12:38:10 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Kimse

Gott Nytt! Blir ett spännande år för oss båda :)


charlotte

Hoppas ni haft ett bra nyår! :) Hur mår du idag?



PUBLICERAT: 2010-01-01, 13:52:44 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Charlotte - Gravid

Jobbigt att drömma sådär läskiga dörmmar! tur att det bara var en dröm !

Kram



PUBLICERAT: 2010-01-01, 15:11:06 | URL: http://charlottegaines.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: