2009-12-19
 15:46:55

......

De mensvärksliknade smärtorna har bara blivit värre, smärtan i ryggen sitter i en lång stund för att sedan avta och ibland komemr den tillbaka direkt och ibland flera timmar senare.. Spec igår kväll och nu i morse så har jag haft huggningar i sidorna typ vid äggstockorna och i underlivet som strålar ner i låren.
Magen har bara blivit stenhård vid 1-2 tillfällen.
Antar att det är kroppen som övar sig för vad som komma skall. Vill inte ringa och höra med förlossningen så för höra mer med min BM på tisdag..

Såg en riktigt bra film igår Inglorious bastards, rekommenderar verkligen folk att se den. På tal om film går en film nu på bio som jag verkligen vill se får se om jag vågar mig ut och se den ändå.


Sofie

Usch, vad jobbigt.. :/



Snickers har jag faktiskt en massa kvar i kylen :) .. det har jag lyckats hålla tassarna borta från :P Men den mjuka chokladkolan får jag nog låsa in när jag har gjort ny.



PUBLICERAT: 2009-12-19, 19:45:47 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
charlotte

Aj stackarn jobbigt när det gör ont :(. Tror du att hon kommmer titta ut lite tidigare? Kram :)



PUBLICERAT: 2009-12-19, 22:12:20 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
KossanMuu

Jobbigt! Men skönt att känna av att förlossningen närmar sig iaf. Jag känner ingenting och börjar bli rädd att bebisen aldrig ska komma ut :P Man tycker ju iaf att förvärkarna borde komma igång snart!



PUBLICERAT: 2009-12-19, 22:18:30 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: