2009-12-25
 22:41:33

Då var denna julen slut...

Julen firades i år hemma hos mig och Magnus och som vanligt åt man alldeles för mkt men ändå skulle man trycka i sig x antal godisbitar efter gröten..

Idag har vi varit på Elyssé och ätit med släkten Kristensson , fick rosa söta nappar där det stod Lykke på av Josse...

Annars har bara jag och Magnus legat i soffan och spelat Band Hero och jag har försökt att lära mig att spela zombi spel på Ps3an.. Har både igår och idag haft enorma menssmärtor och huggningar så har inte orkat göra så mkt annat än att bara just ligga ner.. Igår hade jag 3-4 sammandragningar men inga alls idag, konstigt..

Hoppas alla haft en riktigt toppen jul..


susanne

tack.. ja det var en härlig jul.. blev ju en del klappar till lillkillen..



PUBLICERAT: 2009-12-26, 08:56:09 | URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: