2009-12-04
 09:13:05

Ännu en dag....

av ledighet , jobbar hela helgen. Jag tycker inte om att vara ledig för länge känner mig dålig på något sätt.. Längtar verkligen tillbaka till skolbänken hade ju tänkt att på börja mina studier igen nu till hösten men blev jag ju gravid och kände att jag hellre ville jobba fram till lillan kommer.
Men efter min mammaledighet hade jag tänkt att börja plugga igen om jag påbörjar mina lärarstudier igen vet jag inte, har ju ett tag på mig att fundera på det.. Eller jag är ju rätt säker på vad jag vill läsa till men vill verkligen tänka igenom det riktigt noga så jag inte "hoppar" av ännu en utbildning.
Fast vissa dagar vill jag påbörja lärarstudierna igen eller ja jag vet inte ritkigt..

nej nu ska jag ne ri tvättstugan och fortsätta att tvätta . Tänkte börja tvätta lillans kläder och lackan och 3-4 veckor, ska bli så mysigt..


Tessan

Okej tack för din åsikt men sprutan ska man nog inte ta som gravid har jag för mig. Vi försöker få barn men det går inte riktigt som vi vill.



PUBLICERAT: 2009-12-04, 09:59:05 | URL: http://varframtid.blogg.se/
mikaela - ungmamma till Nova

sv; tack för tipset :)



PUBLICERAT: 2009-12-04, 10:53:19 | URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: