2009-12-11
 13:35:02

Aj aj aj aj..

Idag är ingen bra dag har haft mkt förvärkar och det trycker och bränner i magen.. Den lilla sparkar på som vanligt där inne men fortsätter det får jag ta och ringa sjukvårdsupplysningen..
Känner mig väldigt lättad över att jag tog sem idag för jag hade inte klarat av att jobba ..

Har varit med mamma på babyringen en liten sväng idag och hon handla lite julklappar till oss som vi behöver till den lilla..

Nu hade jag tänkt att mysa ner mig i soffan med hunden och om en stund kommer pappa hit med fika


KossanMuu

Håller med. Jag älskar verkligen julen men lyckas ändå inte få riktigt samma stämning som man kände när man var liten. Och med tanke på hur mycket julmusik min stackars bebis har fått stå ut med de senaste månaderna (japp, du läste rätt ;)) så lär hon älska julen!



PUBLICERAT: 2009-12-11, 18:56:24 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Anonym

Grahh håller tummarna att det kasnke snart är dags för dig nu då :P Dock har du väl lite tid kvar, men om det är så hårda förvärkar så :P


emma

Hon får gärna stanna i magen 4 veckor till iaf :)



Ska göra allt i min makt för att knipa igen till jan iallafall :D



PUBLICERAT: 2009-12-11, 20:46:22 | URL: http://emmakri.blogg.se/
Sofie

Kommer inte ihåg vad den kostade..Men 100 kr med frakt var inte så dyrt iallafall :)



Bebisen är väl inte påväg ut redan??



Kramar



PUBLICERAT: 2009-12-11, 21:34:01 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: